از عشق تو جنون گرفتم
از عشق تو جنون گرفتم
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

عاشقم چون عاشقی بهتر از تنفره....
چرا عاشق نباشیم تو این دنیای فانی...

 

راست میگن عاشقا دیونه ان،چون من دارم دیونه میشم از دستت.قلب

 

تو این دنیای پوچ وفانی بهتر با هم باشیم دستای همدیگرو بگیریم و از موانع عبور کنیم تا هر دو خوشبخت شیم.

 

اگه بهم قول بدی که دلمو نشکنی،حاضرم تا آخرش باهات بمونم...

 

تو با قلبت عاشق میشی اما من با عقلم عاشق میشم...

 

نمیدنم چرا تازگی ها بی تو بی تاب شدم،دوست دارم همش صداتو بشنوم فکر کنم دارم عاشقت میشم.

 

عاشق شدن کاری نداره ولی عاشق موندن سخته...

 

اگه میگم عشقمی بدون واقعأ عشقمی

اگه میگم بدون تو روزم سیاه باور کن

اگه میگم از پیشم بری میمیرم

چون تو نبض منی....قلبماچ

 

تو خوابو رویا میبینمت بدون هیچ بهانه ای...

نمیگم دوست دارم چون دوست ندارم ....میگم عاشقتم چون اگه نباشی میخوام دنیا نباشهقلب

 

 

یک سلام قشنگ تقدیم به عزیزتر از جانم

تقدیم به کسی که با تمام وجود میپرستمشقلب

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: